• 2024
    • RALLI TEKNIK DELEGE RAPORU
    • Yarışmanın Adı
    • Petrol Ofisi Maxima 2024-Türkiye Ralli Şampiyonası-3 Bodrum Rallisi
    • Şehir
    • Muğla
    • Tarih
    • 27 Nisan 2024
    • Yarışma
      • Türkiye Ulusal Ralli Şampiyonası
      • Türkiye Historic Ralli Şampiyonası
      • TOSFED Ralli Kupası
    • Organizatör Kulüp
    • Karya Otomobil Spor Kulübü (KAROSK)
    • Adres
    • Bahçelievler Mah. Gümüşlük Cad. 7168 Sok. 2. Blok No:1 Bodrum / Muğla
    • Telefon
    • 0252 382 82 75
    • E-Mail
    • karoskbodrum@gmail.com
    • Yetkili Delege
    • Mehmet TAMER
    • E-Mail
    • mehmettamer@tosfed.org.tr
    • Rapor Tarihi
    • 23 Temmuz 2024 15:08
    • Organizasyon Puanı:
    • 114.00/180,0

RESMİ GÖREVLİLER

    • Yarışma Direktörü
    • Afşin BAYDAR
    • TOSFED Spor Komiserleri Başkanı
    • Uğur MÜLDÜR
    • TOSFED Spor Komiseri
    • Cemhan YAVUZERLER
    • Organizatör Kulüp Spor Komiseri
    • Hadiye NALBANT TEPEOĞLU
    • TOSFED Sportif Delegesi
    • Mahmut AYVERDI
    • TOSFED Güvenlik Delegesi
    • Mehmet TAMER
    • TOSFED Teknik Delegesi
    • Mahmut AYVERDI
    • TOSFED Medikal Delegesi
    • Osman İREZ
    • TOSFED Çevre Delegesi
    • Bilge YÜCE

DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

  • 5
  • 3
  • 2
  • 1

Tüm Gözlemci ve Delegelerin, TOSFED'in web sitesinde yayınlanmış olan TOSFED Gözlemci Kılavuzu'ndaki yönergeleri dikkate alarak formu doldurması gerekmektedir.

Gözlemciler, verilen cevapları ve yapılan değerlendirmeleri genişletmek amacıyla daha fazla yorum ve açıklama yapmaya teşvik edilir.

5 - STANDART ÜSTÜ

İstisnai derecede yüksek seviye, normal gereksinim ve beklentilerden daha iyi olan durumlar; yalnızca övgüye değer bir çabanın gösterildiği istisnai durumlarda verilecektir.

► YORUM YAPILMASI ZORUNLU

3 - STANDARDA UYGUN

Bu, tüm yarışmalarda yapılması gereken, beklenen kalite seviyesini temsil eder. Gereksinimler listesine mutlak şekilde uygunluk gösteren bir standardı temsil eder. Bu not, "özel" bir değerlendirmenin mümkün olmadığı durumlarda verilebilir.

► YORUM YAPILMASI ÖNERİLİR

2 - STANDART ALTI

Gerekli standarda uymak için iyileştirmeye ihtiyaç olduğunu ve büyük bir çaba gösterilmesi gerektiğini gösterir.

► YORUM + İYİLEŞTİRME PLANI + FOTOĞRAF ZORUNLU

1 - KABUL EDİLEMEZ

Bu değerlendirme, bir sonraki yarıştan önce iyileştirme yapılması gereken bir seviyeyi gösterir. Daha önce Standart Altı olarak değerlendirilmiş olabilir. Bu not yalnızca istisnai durumlarda verilmeli ve yarış sırasında veya yarış sonunda organizatörle tartışılmalıdır.

► YORUM + İYİLEŞTİRME PLANI + FOTOĞRAF ZORUNLU

    • Sıra
    • Konu
    • Toplam Puan
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • 1.
    • Yarışma Öncesi Teknik Kontrol (9)
    • 0
      • 0
      • 0
      • 0
      • 0
    • 2.
    • Lastik İşaretleme ve Kontrol (4)
    • 0
      • 0
      • 0
      • 0
      • 0
    • 3.
    • Ağırlık Kontrolü (4)
    • 0
      • 0
      • 0
      • 0
      • 0
    • 4.
    • Kapalı Park (3)
    • 0
      • 0
      • 0
      • 0
      • 0
    • 5.
    • Yakıt İkmal Alanları (7)
    • 0
      • 0
      • 0
      • 0
      • 0
    • 6.
    • Yarışma Sonrası Teknik Kontrol (5)
    • 0
      • 0
      • 0
      • 0
      • 0
    • Genel Toplam
    • 0
      • 0
      • 0
      • 0
      • 0
    • Katsayı: 1,2
    • Max Puan: 180,0
    • 1.
    • Yarışma Öncesi Teknik Kontrol
    • 9 değerlendirme
    • 1.1.
      • Teknik Kontrol alanının uygunluğu
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 1.2.
      • Çalışma şartlarının ve gerekli ekipmanların yeterliliği (lift, tartı)
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 1.3.
      • Zaman çizelgesine uygun müddetlerde kontrolün yapılması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 1.4.
      • Teknik Kontrol görevlilerinin yeterliliği ve sayısı
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 1.5.
      • Tüm kontrollerin gerçekleştirilebilmesi için yeterli zamanın sağlanması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 1.6.
      • Aynı anda birden fazla aracın kontrol edilebilmesi sağlayacak bir akışın olması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 1.7.
      • Güvenliği alınmış ve kontrollü bir bölge yaratılması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 1.8.
      • Ağırlık prosedürünün uygulanması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 1.9.
      • Medya için ayrı bir izleme alanı oluşturulması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 2.
    • Lastik İşaretleme ve Kontrol
    • 4 değerlendirme
    • 2.1.
      • Lastik işaretleme alanının Yakıt İkmal alanından hemen sonra konumlandırılmış olması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 2.2.
      • Gecikmeyi önlemek için yeterli sayıda görevli olması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 2.3.
      • Lastik işaret kontrol alanının Servis alanına girişte, zaman kontrol noktasının yanında konumlandırılmış olması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 2.4.
      • Standartlara uygun tabelaların kullanılması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 3.
    • Ağırlık Kontrolü
    • 4 değerlendirme
    • 3.1.
      • Uygun konumlandırılması ve hava şartlarına karşı önlem alınması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 3.2.
      • Gecikmeyi önlemek için yeterli sayıda görevli olması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 3.3.
      • Zemin koşullarının uygunluğu
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 3.4.
      • Ağırlık kontrolünün yakıt ikmal alanlarından önce ve ÖE sonlarında yapılması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 4.
    • Kapalı Park
    • 3 değerlendirme
    • 4.1.
      • Start ve Finiş podyumuna ve Servis Alanına yakın konumlandırılmış olması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 4.2.
      • Toplama için uygun bekleme alanı olması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 4.3.
      • Güvenliği alınmış ve kontrollü bir bölge yaratılması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 5.
    • Yakıt İkmal Alanları
    • 7 değerlendirme
    • 5.1.
      • Servis alanının çıkışında konumlandırılmış olması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 5.2.
      • Giriş ve çıkış noktalarının uygunluğu
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 5.3.
      • Yetkisiz girişin engellenmesi ve korunan bir alanda olması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 5.4.
      • Zeminin şartları ve hava şartlarından etkilenmemesi için önlemler
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 5.5.
      • Yangın söndürme cihazların yeterliliği ve uygunluğu
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 5.6.
      • Standartlara uygun tabela kullanılması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 5.7.
      • İkaz işaretlerinin belirgin şekilde gösterilmesi
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 6.
    • Yarışma Sonrası Teknik Kontrol
    • 5 değerlendirme
    • 6.1.
      • Uygun konumlandırılması ve hava şartlarına karşı önlem alınması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 6.2.
      • Finiş podyumu sonrası denetimli olarak araçların çekilmesi
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 6.3.
      • Kontrolleri tamamlanması için yeterli zamanın ayrılmış olması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 6.4.
      • Çalışma şartlarının ve gerekli ekipmanların yeterliliği (lift, tartı)
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 6.5.
      • Güvenliği alınmış ve kontrollü bir bölge yaratılması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar

    • GENEL GÖZLEMLER
    • Bu Yarışmanın En Dikkat Çekici Üç Olumlu Yönü Nedir?
      • 1.)
      • 2.)
      • 3.)
    • Gelecek Yıl İyileştirilmesi Gereken Üç Husus Nedir?
      • 1.)
      • 2.)
      • 3.)
    • OLAYLAR - KAZALAR
    • Aşağıya kaza durumuyla ilgili açıklamalarınızı ve ilgili tüm belgeleri ekleyin (tıbbi raporlar, direktör raporları, fotoğraflar, çizimler, vb.)

  • STANDART ÜSTÜ
  • Aşağıda belirtilenler normal beklentilerden daha iyi, olağanüstü yüksek düzeydeydi.
    • Konu
    • Açıklama

  • STANDART ALTI VEYA KABUL EDİLEMEZ
  • Aşağıda belirtilenler standart altı veya kabul edilemez düzeydeydi, iyileştirilmesi gerekiyor.
    • Konu
    • Açıklama

  • YARIŞA AİT FOTOĞRAFLAR