• 2024
    • TIRMANMA GÜVENLIK DELEGE RAPORU
    • Yarışmanın Adı
    • AVIS 2024-Türkiye Tırmanma Şampiyonası-5 Şahintepe
    • Şehir
    • Bursa
    • Tarih
    • 20 Temmuz 2024
    • Yarışma
      • Türkiye Ulusal Tırmanma Şampiyonası
    • Organizatör Kulüp
    • Bursa Otomobil Sporları Spor Kulübü (BOSSEK)
    • Adres
    • Dumlıupınar Mah. Zeybek Sok. Point Lıre 101 No:2 İç Kapı No:97 Nilüfer / Bursa
    • Telefon
    • 0541 212 97 89
    • E-Mail
    • bilgi@bossek.org.tr
    • Yetkili Delege
    • Afşin Ahmet BAYDAR
    • E-Mail
    • afsinbaydar@gmail.com
    • Rapor Tarihi
    • 13 Ağustos 2024 09:58
    • Organizasyon Puanı:
    • 084.00/170,0

RESMİ GÖREVLİLER

    • Yarışma Direktörü
    • Serkan GÜRVARDAR
    • TOSFED Spor Komiserleri Başkanı
    • Uğur MÜLDÜR
    • TOSFED Spor Komiseri
    • Özkan ÖZER
    • Organizatör Kulüp Spor Komiseri
    • Özcan OPÇİN
    • TOSFED Teknik Delegesi
    • Afşin Ahmet BAYDAR
    • TOSFED Gözlemci
    • Özkan ÖZER

DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

  • 5
  • 3
  • 2
  • 1

Tüm Gözlemci ve Delegelerin, TOSFED'in web sitesinde yayınlanmış olan TOSFED Gözlemci Kılavuzu'ndaki yönergeleri dikkate alarak formu doldurması gerekmektedir.

Gözlemciler, verilen cevapları ve yapılan değerlendirmeleri genişletmek amacıyla daha fazla yorum ve açıklama yapmaya teşvik edilir.

5 - STANDART ÜSTÜ

İstisnai derecede yüksek seviye, normal gereksinim ve beklentilerden daha iyi olan durumlar; yalnızca övgüye değer bir çabanın gösterildiği istisnai durumlarda verilecektir.

► YORUM YAPILMASI ZORUNLU

3 - STANDARDA UYGUN

Bu, tüm yarışmalarda yapılması gereken, beklenen kalite seviyesini temsil eder. Gereksinimler listesine mutlak şekilde uygunluk gösteren bir standardı temsil eder. Bu not, "özel" bir değerlendirmenin mümkün olmadığı durumlarda verilebilir.

► YORUM YAPILMASI ÖNERİLİR

2 - STANDART ALTI

Gerekli standarda uymak için iyileştirmeye ihtiyaç olduğunu ve büyük bir çaba gösterilmesi gerektiğini gösterir.

► YORUM + İYİLEŞTİRME PLANI + FOTOĞRAF ZORUNLU

1 - KABUL EDİLEMEZ

Bu değerlendirme, bir sonraki yarıştan önce iyileştirme yapılması gereken bir seviyeyi gösterir. Daha önce Standart Altı olarak değerlendirilmiş olabilir. Bu not yalnızca istisnai durumlarda verilmeli ve yarış sırasında veya yarış sonunda organizatörle tartışılmalıdır.

► YORUM + İYİLEŞTİRME PLANI + FOTOĞRAF ZORUNLU

    • Sıra
    • Konu
    • Toplam Puan
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • 1.
    • Dokümantasyon (2)
    • 0
      • 0
      • 0
      • 0
      • 0
    • 2.
    • Parkur (11)
    • 0
      • 0
      • 0
      • 0
      • 0
    • 3.
    • Güvenilk Görevlileri (4)
    • 0
      • 0
      • 0
      • 0
      • 0
    • 4.
    • Güvenlik Ekipmanları ve Donanım (10)
    • 0
      • 0
      • 0
      • 0
      • 0
    • 5.
    • Seyirci Güvenliği (7)
    • 0
      • 0
      • 0
      • 0
      • 0
    • Genel Toplam
    • 0
      • 0
      • 0
      • 0
      • 0
    • Katsayı: 1,0
    • Max Puan: 170,0
    • 1.
    • Dokümantasyon
    • 2 değerlendirme
    • 1.1.
      • Güvenlik ve Tahliye Planı
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 1.2.
      • İyileştirme Planına ilişkin güncellemeler (4 hafta öncesinde gönderilmeli)
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 2.
    • Parkur
    • 11 değerlendirme
    • 2.1.
      • Yol zemininin kalitesi
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 2.2.
      • Parkur sınırlarının işaretlenmesi (yasal düzenlemeler buna izin veriyorsa)
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 2.3.
      • Parkurun yarışma süresince bakımı / temizliği
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 2.4.
      • Güvenlik bariyerleri / duvarlar / çoklu lastik bariyerler
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 2.5.
      • Tehlikeli noktaların korunması
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 2.6.
      • Kaçış yolları
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 2.7.
      • Start öncesi toplanma alanı ve düzeni
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 2.8.
      • Yönlendirmeler / virajları gösteren işaretler
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 2.9.
      • Şikanlar, eğer varsa (Tırmanma Güvenlik Esaslarına uygunluğu)
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 2.10.
      • Ön güvenlik toplantısının gerçekleştirilmesi (güvenlik planının analizi ve uygulanması)
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 2.11.
      • Parkur görevlileri brifinginin düzenlenmesi
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 3.
    • Güvenilk Görevlileri
    • 4 değerlendirme
    • 3.1.
      • Güvenlik Sorumlusu
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 3.2.
      • İlk Müdahale Doktorları / Yarışma Doktoru
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 3.3.
      • Parkur Güvenlik Görevlileri (Sektörler) - Sayıları ve yetkinlikleri (ve görünürlükleri) - İtfaiye ekipleri / Kurtarma ekipleri / Acil durum ekipleri - sayı ve ekipmanları
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 3.4.
      • Polis / Jandarma sayısı
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 4.
    • Güvenlik Ekipmanları ve Donanım
    • 10 değerlendirme
    • 4.1.
      • Tahliye için ayrılmış yolların donanımı
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 4.2.
      • İlk Müdahale Ambulansları / Ambulanslar
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 4.3.
      • Bölgedeki tıbbi yardım merkezi (veya yoğun bakım ambulansı / geçici yapı / kalıcı bina) - Acil durum hastanesine yakınlık
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 4.4.
      • Düzenlemelere uygun Acil Müdahale Aracı (FIV) (Yarışma Doktorundan yazılı uygunluk onayı alınmış)
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 4.5.
      • Bölgedeki hastane
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 4.6.
      • Güvenlik Görevlilerinin (Sektör) ekipmanları / ekipmanların güvenli bir yere yerleştirilmesi
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 4.7.
      • Yangın söndürücüler / yangın söndürücülerin güvenli bir yere yerleştirilmesi
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 4.8.
      • Start alanının öncesinde bulunan sürücülere yönelik bilgilendirme tabelası (konum, doğruluk, görünürlük vb.)
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 4.9.
      • Yarış Kontrol / parkur görevlisi noktalarındaki ve acil müdahale aracındaki güvenlik iletişimi
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 4.10.
      • Ek donanımlar (video, canlı yayın, CCTV, vb.)
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 5.
    • Seyirci Güvenliği
    • 7 değerlendirme
    • 5.1.
      • Seyircilere yönelik bilgilendirmeler
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 5.2.
      • Genel seslendirme sistemi - Spikerin niteliği / Canlı yayın
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 5.3.
      • Seyirciler için ayrılmış alanlar / jüt / çitler
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 5.4.
      • Seyirci alanlarına erişim
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 5.5.
      • Seyirci alanların işaretlenmesi ve güvenliği
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 5.6.
      • Denetim - kalabalığı denetleyen görevlilerin verimliliği ve sayısı
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar
    • 5.7.
      • Yasaklı bölgelere girişlerin kontrolü
      • 5
      • 3
      • 2
      • 1
    • Notlar

    • GENEL GÖZLEMLER
    • Bu Yarışmanın En Dikkat Çekici Üç Olumlu Yönü Nedir?
      • 1.)
      • Parkur sportif olarak çok iyi
      • 2.)
      • Yerel yönetim desteği ve reklamasyon
      • 3.)
      • Yarışın canlı yayını
    • Gelecek Yıl İyileştirilmesi Gereken Üç Husus Nedir?
      • 1.)
      • Telsiz Kominikasyonu çok zayıftı düzelmesi lazım, telefon için çözüm üretilmeli
      • 2.)
      • Görevlilerin daha iyi organize olması lazım, her işi yapmaya çalışan bir iki kişi ile zorlandılar
      • 3.)
      • Servis alanı, refueling, yarışmacılarla ilişkiler düzeltilecek.
    • OLAYLAR - KAZALAR
    • Aşağıya kaza durumuyla ilgili açıklamalarınızı ve ilgili tüm belgeleri ekleyin (tıbbi raporlar, direktör raporları, fotoğraflar, çizimler, vb.)
    • 34 numaralı araç kaza yaptı pilot ambulanta kontrol edildi sağlık problemi yok denildi. Yarışma direktörü kaza yapan pilotu başka bir yarış aracına koyarak finishe gönderdi. Böyle bir uygulama riskliydi.

  • STANDART ÜSTÜ
  • Aşağıda belirtilenler normal beklentilerden daha iyi, olağanüstü yüksek düzeydeydi.
    • Konu
    • Açıklama

  • STANDART ALTI VEYA KABUL EDİLEMEZ
  • Aşağıda belirtilenler standart altı veya kabul edilemez düzeydeydi, iyileştirilmesi gerekiyor.
    • Konu
    • Açıklama

  • YARIŞA AİT FOTOĞRAFLAR