-
- 2024
- PIST GÖZLEMCI RAPORU
-
- Yarışmanın Adı
- AVIS 2024-Türkiye Pist Şampiyonası-1
-
- Şehir
- Kocaeli
-
- Tarih
- 27 Temmuz 2024
-
- Yarışma
-
- Türkiye Ulusal Pist Şampiyonası
-
- Organizatör Kulüp
- Kocaeli Otomobil Sporları Kulübü (KOSDER)
-
- Adres
- Kemalpaşa Mah. Gümrükçüler Cad. Fazlıoğlu İş Merkezi No:13 K:5 D:69 İzmit / Kocaeli
-
- Telefon
- 0262 323 41 00
-
- info@kosder.org.tr
-
- Yetkili Delege
- Mahmut AYVERDI
-
- mahmut@tosfed.org.tr
-
- Rapor Tarihi
- 13 Ağustos 2024 09:57
-
- Organizasyon Puanı:
- 333.00/600,0
ORGANİZASYONUN TANIMI VE YARIŞIN KISA ÖZETİ
RESMİ GÖREVLİLER
-
- Yarışma Direktörü
- İlyas KAYA
-
- TOSFED Spor Komiserleri Başkanı
- Cemhan YAVUZERLER
-
- TOSFED Spor Komiseri
- Gökalp KARAGÜL
-
- Organizatör Kulüp Spor Komiseri
- Gökhan ELBİR
-
- TOSFED Gözlemci
- Mahmut AYVERDI
DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
- 5
- 3
- 2
- 1
Tüm Gözlemci ve Delegelerin, TOSFED'in web sitesinde yayınlanmış olan TOSFED Gözlemci Kılavuzu'ndaki yönergeleri dikkate alarak formu doldurması gerekmektedir.
Gözlemciler, verilen cevapları ve yapılan değerlendirmeleri genişletmek amacıyla daha fazla yorum ve açıklama yapmaya teşvik edilir.
5 - STANDART ÜSTÜ
İstisnai derecede yüksek seviye, normal gereksinim ve beklentilerden daha iyi olan durumlar; yalnızca övgüye değer bir çabanın gösterildiği istisnai durumlarda verilecektir.
► YORUM YAPILMASI ZORUNLU
3 - STANDARDA UYGUN
Bu, tüm yarışmalarda yapılması gereken, beklenen kalite seviyesini temsil eder. Gereksinimler listesine mutlak şekilde uygunluk gösteren bir standardı temsil eder. Bu not, "özel" bir değerlendirmenin mümkün olmadığı durumlarda verilebilir.
► YORUM YAPILMASI ÖNERİLİR
2 - STANDART ALTI
Gerekli standarda uymak için iyileştirmeye ihtiyaç olduğunu ve büyük bir çaba gösterilmesi gerektiğini gösterir.
► YORUM + İYİLEŞTİRME PLANI + FOTOĞRAF ZORUNLU
1 - KABUL EDİLEMEZ
Bu değerlendirme, bir sonraki yarıştan önce iyileştirme yapılması gereken bir seviyeyi gösterir. Daha önce Standart Altı olarak değerlendirilmiş olabilir. Bu not yalnızca istisnai durumlarda verilmeli ve yarış sırasında veya yarış sonunda organizatörle tartışılmalıdır.
► YORUM + İYİLEŞTİRME PLANI + FOTOĞRAF ZORUNLU
-
- Sıra
- Konu
- Toplam Puan
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- 1.
- Organizasyon (46)
- 0
-
- 0
- 0
- 0
- 0
-
- 2.
- Finiş Podyumu (6)
- 0
-
- 0
- 0
- 0
- 0
-
- 3.
- Dokümantasyon (15)
- 0
-
- 0
- 0
- 0
- 0
-
- 4.
- Güvenlik (22)
- 0
-
- 0
- 0
- 0
- 0
-
- 5.
- Medya (11)
- 0
-
- 0
- 0
- 0
- 0
-
- 6.
- Teknik Kontrol (20)
- 0
-
- 0
- 0
- 0
- 0
-
- Genel Toplam
- 0
-
- 0
- 0
- 0
- 0
-
- Katsayı: 1,0
- Max Puan: 600,0
-
- 1.
- Organizasyon
- 46 değerlendirme
-
- 1.1.
-
- Organizasyon tarafından takımlara, görevlilere ve üst düzey yöneticilere sağlanan destekler
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.2.
-
- İdari kontroller ve dokümantasyon
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.3.
-
- Bültenlerin diğer materyallerin dağıtımları
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.4.
-
- Resmi İlan Panosu - düzgün yerleştirilmiş, yeterince büyük, zamanında askıya çıkması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.5.
-
- Ayrı bir ilan panosunda yarışma sonuçlarının gösterilmesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.6.
-
- Yarışın yapıldığı yerin uygunluğu
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.7.
-
- Yarışma bölgesindeki sosyal tesislerin, konaklama imkanlarının uygunluğu
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.8.
-
- Yarışma izinlerinin alınması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.9.
-
- Organizasyon öncesi tanıtım ve medyada görünüm
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.10.
-
- Organizasyon süresince tanıtım ve medyada görünüm
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.11.
-
- Yerel otorite ve kamu kurumları ile olan ilişkiler
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.12.
-
- Organizasyona olan rağbet ve saygınlık
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.13.
-
- Resmi yarışma web sitesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.14.
-
- Yarışma merkezinin uygunluğu ve ulaşılabilir olması, üst düzey yöneticiler için özel bir araç park alanı olması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.15.
-
- Diğer odalar ve alanların birbirine yakınlığı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.16.
-
- Tüm alanlara girişlerin güvenli olması ve yaka kartıyla geçiş kontrolünün sağlanması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.17.
-
- Odaların ebatları, ekipmanlar, iletişim ve çalışma koşullarının uygunluğu
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.18.
-
- Genel ve konuma özel yönlendirmelerin yapılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.19.
-
- Takımlar ve seyirciler için bilgilendirme noktası oluşturulması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.20.
-
- Gözetmeler ile bilgilendirme brifingi yapılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.21.
-
- Startındaki sistem (ışıklı start sistemi) durumu
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.22.
-
- Fodeparın tespitinde kullanılan sistem / Kamera
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.23.
-
- Gözetmenlerin yeterliliği, deneyimi, performansı ve sayısı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.24.
-
- Gözetmenlerin nokta yerleşimleri ve doğruluğu
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.25.
-
- Tüm gözetmenlerin yarışma sırasında yarışmaya olan dikkati
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.26.
-
- Tüm kulelerde yedek ekipman / bayrak, yangın söndürü, tabela mevcudiyeti
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.27.
-
- Start noktasında gözetmenlerin tur sayılarının kaydedilmesi ve yarışma direktörüne teslimi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.28.
-
- Cezai durumların neticelendirmeye iletilmesinin hızı ve yöntemi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.29.
-
- Yarışma derecelerinin, süratlerin ilanı ve dağıtılması. İnternetin kullanılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.30.
-
- Geçici neticelerin ilanı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.31.
-
- Yarışma sonlarında neticelerin ilan edilme hızı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.32.
-
- Yarışma Direktörünün yeterliliği, deneyimi ve performansı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.33.
-
- Yarışma Genel Sekreterinin yeterliliği, deneyimi ve performansı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.34.
-
- Yarışma Tıbbi Sorumlusu ve ekibinin yeterliliği, deneyimi ve performansı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.35.
-
- Yarışma Güvenlik Sorumlusunun yeterliliği, deneyimi ve performansı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.36.
-
- Yarışma Neticelendirme ekibinin yeterliliği, deneyimi ve performansı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.37.
-
- Yarışmacılarla İletişim Sorumlusunun/Sorumlularının yeterliliği, deneyimi ve performansı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.38.
-
- Teknik Kontrol Sorumlusu ve ekibinin yeterliliği, deneyimi ve performansı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.39.
-
- Basın Sorumlusu ve ekibinin yeterliliği, deneyimi ve performansı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.40.
-
- Tüm gözetmenlerin yeterliliği ve performansı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.41.
-
- Yarışmanın onayı ve evrak işlemlerinin asgari süre içerisinde tamamlanması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.42.
-
- Komiserler Kurulu Sekreterinin deneyimli ve organizasyon konusunda bilgili olması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.43.
-
- Yarışma Programının uygunluğu ve programa uyulması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.44.
-
- Pistin planı ve kulelerin açık tarifi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.45.
-
- Garajlarda yangın söndürme cihazların yeterliliği ve uygunluğu
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.46.
-
- İkaz işaretlerinin belirgin şekilde gösterilmesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.
- Finiş Podyumu
- 6 değerlendirme
-
- 2.1.
-
- Seçilen yerlerin uygunluğu
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.2.
-
- TOSFED bayrağı, Türk Bayrağı, Bakanlık bayrağı ve sponsor bayrakları
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.3.
-
- Protokol ve VIP katılımı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.4.
-
- Seyircilerin katılımı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.5.
-
- Podyuma çıkan üç ekibe de ödül verilmesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.6.
-
- Sunucunun, gösterilerin ve sunumların kalitesi ve performansı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.
- Dokümantasyon
- 15 değerlendirme
-
- 3.1.
-
- İçeriğin uygunluğu
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.2.
-
- Taslağın TOSFEDe belirlenen asgari süreler içerisinde gönderilmesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.3.
-
- Gözlemci ve Komiserlerin düzeltmelerinin uygulanması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.4.
-
- Görsellik, anlaşılırlık ve baskı kalitesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.5.
-
- Yarışma web sitesinde zamanında yayınlanması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.6.
-
- Kayıt Formu
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.7.
-
- Kayıt Listesi ve Start Listesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.8.
-
- Ayak ve podyum sıralaması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.9.
-
- Bültenler
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.10.
-
- Komiserler Kurulunun gündemi, tutanağı ve kararları
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.11.
-
- Görselliği, kalitesi ve renklerle gruplandırılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.12.
-
- Tüm girişlere kartların tanımlarının ve sınırlamalarının yer alması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.13.
-
- Gözetmenlere ve güvenlik görevlilerine ibraz ve kontrol edilmesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.14.
-
- İçerik
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.15.
-
- Baskı kalitesi ve dağıtımı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.
- Güvenlik
- 22 değerlendirme
-
- 4.1.
-
- Ambulanslar (konum, ekipman, sağlık ekibi)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.2.
-
- Kurtarma Aracı (konum, ekipman, müdahale kapasitesi)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.3.
-
- Yangın Söndürme Aracı (konumu, hızlı hareket kabiliyeti)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.4.
-
- Kurtarma/Medikal hızlı müdahaleye uygun olması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.5.
-
- Safety car araçların etkinliği (en az 2 adet)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.6.
-
- Safety car araçların zamanında start alması ve yarışma boyunca sürekliliği
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.7.
-
- Safety car araçlarda ışıklı, sirenli sistemli olması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.8.
-
- Yarışma Merkezi ile sürekli irtibatın sağlanması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.9.
-
- Yarışma öncesi seyircilerin bilgilendirilmesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.10.
-
- Seyirci Giremez tabelası kullanılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.11.
-
- Seyirci Alanlarının işaretlenmesi, güvenlik tedbirlerinin alınması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.12.
-
- Yeterli sayıda Güvenlik kullanılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.13.
-
- Seyirciler için kılavuz ve yönlendirmelerin yapılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.14.
-
- Görevli yeleklerinin standart renklerde ve pozisyonlarda kullanımı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.15.
-
- Gözetmenlerin hava koşullarında korunması için olanaklar
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.16.
-
- Derecelendirme için kullanılan ekipmanların fiziksel korunması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.17.
-
- Standartlara uygun tabelaların kullanılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.18.
-
- Güvenlik araçlarının start alanında hızlı hareket edebilecek şekilde konumlandırılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.19.
-
- Yarışma direktörünün , telsiz noktaları ve gözetmen noktalarıyla sürekli iletişimi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.20.
-
- Yarış Kontrol ile müdahale araçları arasındaki iletişim
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.21.
-
- Yarış kontrol ile Gözlemci, Komiserler arası iletişim
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.22.
-
- Yarış kontrol ile Güvenlik sorumlusu, neticelerin iletişimi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 5.
- Medya
- 11 değerlendirme
-
- 5.1.
-
- Medya merkezin ebadı, konumu ve uygunluğu
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 5.2.
-
- Medya akreditasyon süreci
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 5.3.
-
- Medya merkezinde teknik destekler ve olanaklar
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 5.4.
-
- Medya merkezinin çalışma saatlerinin uygunluğu
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 5.5.
-
- Medya araçları için otopark
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 5.6.
-
- Görevlilerin bilgisi ve yeterliliği
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 5.7.
-
- Yaka kartları ve yeleklerin uygunluğu
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 5.8.
-
- Yarışma öncesi bilgilendirilmesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 5.9.
-
- Yarış süresince içerik hakkında bilgilendirilmeleri
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 5.10.
-
- İnternetin iletişim aracı olarak kullanılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 5.11.
-
- Pist içerisindeki medya mensuplarının genel davranışları
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.
- Teknik Kontrol
- 20 değerlendirme
-
- 6.1.
-
- Teknik Kontrol alanının uygunluğu
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.2.
-
- Çalışma şartlarının ve gerekli ekipmanların yeterliliği (tartı)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.3.
-
- Zaman çizelgesine uygun müddetlerde kontrolün yapılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.4.
-
- Teknik Kontrol görevlilerinin yeterliliği ve sayısı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.5.
-
- Tüm kontrollerin gerçekleştirilebilmesi için yeterli zamanın sağlanması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.6.
-
- Aynı anda birden fazla aracın kontrol edilebilmesi sağlayacak bir akışın olması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.7.
-
- Güvenliği alınmış ve kontrollü bir bölge yaratılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.8.
-
- Medya için ayrı bir izleme alanı oluşturulması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.9.
-
- Lastik işaretleme alanının olması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.10.
-
- Gecikmeyi önlemek için yeterli sayıda görevli olması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.11.
-
- Lastik işaret kontrol alanının Pit alanına girişinde konumlandırılmış olması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.12.
-
- Gecikmeyi önlemek için yeterli sayıda görevli olması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.13.
-
- Standartlara uygun tabelaların kullanılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.14.
-
- Pit yada Padok alanın içerisinde konumlandırılmış olması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.15.
-
- Güvenliği alınmış ve kontrollü bir bölge yaratılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.16.
-
- Yarışmacıların girişlerinin ve çıkışlarının kontrol edilmesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.17.
-
- Uygun konumlandırılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.18.
-
- Kontrolleri tamamlanması için yeterli zamanın ayrılmış olması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.19.
-
- Çalışma şartlarının ve gerekli ekipmanların yeterliliği (lift, tartı)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 6.20.
-
- Güvenliği alınmış ve kontrollü bir geçiş sağlanması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- GENEL GÖZLEMLER
- None
-
- Bu Yarışmanın En Dikkat Çekici Üç Olumlu Yönü Nedir?
-
- 1.)
- None
-
- 2.)
- None
-
- 3.)
- None
-
- Gelecek Yıl İyileştirilmesi Gereken Üç Husus Nedir?
-
- 1.)
- None
-
- 2.)
- None
-
- 3.)
- None
-
- OLAYLAR - KAZALAR
- Aşağıya kaza durumuyla ilgili açıklamalarınızı ve ilgili tüm belgeleri ekleyin (tıbbi raporlar, direktör raporları, fotoğraflar, çizimler, vb.)
- None
- STANDART ÜSTÜ
- Aşağıda belirtilenler normal beklentilerden daha iyi, olağanüstü yüksek düzeydeydi.
-
- Konu
- Açıklama
- STANDART ALTI VEYA KABUL EDİLEMEZ
- Aşağıda belirtilenler standart altı veya kabul edilemez düzeydeydi, iyileştirilmesi gerekiyor.
-
- Konu
- Açıklama
- YARIŞA AİT FOTOĞRAFLAR