-
- 2024
- BAJA GÖZLEMCI RAPORU
-
- Yarışmanın Adı
- 2024 Türkiye-Baja Şampiyonası-3
-
- Şehir
- Bolu
-
- Tarih
- 25 Ekim 2024
-
- Yarışma
-
- Türkiye Ulusal Baja Şampiyonası
-
- Organizatör Kulüp
- Bolu Doğa Sporları ve Offroad Kulübü Derneği (BOLOFF)
-
- Adres
- Aşağısoku Mah. Yıldırım Bayazıt Cad. No:14/7 14300 Merkez / Bolu
-
- Telefon
- 0541 300 14 14
-
- boloff14@hotmail.com
-
- Yetkili Delege
- Mahmut AYVERDI
-
- mahmut@tosfed.org.tr
-
- Rapor Tarihi
- 04 Aralık 2024 15:28
-
- Organizasyon Puanı:
- 332.00/550,0
ORGANİZASYONUN TANIMI VE YARIŞIN KISA ÖZETİ
-
-
- Yarışın Toplam Mesafesi (km)
- 404,74
-
- En Uzun Etap (km)
- 91,26
-
- Zemin
- Toprak
-
- En Hızlı Etap (km/s)
- 63,60
-
-
-
- Özel Etap Toplam Mesafe (km)
- 300,54
-
- En Kısa Etap (km)
- 56,91
-
- Ortalama Hız (km/s)
- 61,70
-
- En Yavaş Etap (km/s)
- 59,80
-
RESMİ GÖREVLİLER
-
- Yarışma Direktörü
- Ömer KONUK
-
- TOSFED Spor Komiserleri Başkanı
- Öcal ZİLANLI
-
- TOSFED Spor Komiseri
- Selahattin TOPER
-
- Organizatör Kulüp Spor Komiseri
- Önder ÖNER
-
- TOSFED Teknik Delegesi
- Hakan KANAL
-
- TOSFED Gözlemci
- Mahmut AYVERDI
DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
- 5
- 3
- 2
- 1
Tüm Gözlemci ve Delegelerin, TOSFED'in web sitesinde yayınlanmış olan TOSFED Gözlemci Kılavuzu'ndaki yönergeleri dikkate alarak formu doldurması gerekmektedir.
Gözlemciler, verilen cevapları ve yapılan değerlendirmeleri genişletmek amacıyla daha fazla yorum ve açıklama yapmaya teşvik edilir.
5 - STANDART ÜSTÜ
İstisnai derecede yüksek seviye, normal gereksinim ve beklentilerden daha iyi olan durumlar; yalnızca övgüye değer bir çabanın gösterildiği istisnai durumlarda verilecektir.
► YORUM YAPILMASI ZORUNLU
3 - STANDARDA UYGUN
Bu, tüm yarışmalarda yapılması gereken, beklenen kalite seviyesini temsil eder. Gereksinimler listesine mutlak şekilde uygunluk gösteren bir standardı temsil eder. Bu not, "özel" bir değerlendirmenin mümkün olmadığı durumlarda verilebilir.
► YORUM YAPILMASI ÖNERİLİR
2 - STANDART ALTI
Gerekli standarda uymak için iyileştirmeye ihtiyaç olduğunu ve büyük bir çaba gösterilmesi gerektiğini gösterir.
► YORUM + İYİLEŞTİRME PLANI + FOTOĞRAF ZORUNLU
1 - KABUL EDİLEMEZ
Bu değerlendirme, bir sonraki yarıştan önce iyileştirme yapılması gereken bir seviyeyi gösterir. Daha önce Standart Altı olarak değerlendirilmiş olabilir. Bu not yalnızca istisnai durumlarda verilmeli ve yarış sırasında veya yarış sonunda organizatörle tartışılmalıdır.
► YORUM + İYİLEŞTİRME PLANI + FOTOĞRAF ZORUNLU
-
- Sıra
- Konu
- Toplam Puan
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- 1.
- Standart Dokümanlar (14)
- 0
-
- 0
- 0
- 0
- 0
-
- 2.
- Start -Finiş Ödül - Töreni (17)
- 0
-
- 0
- 0
- 0
- 0
-
- 3.
- Etaplar ve Yarışın Yapısı (31)
- 0
-
- 0
- 0
- 0
- 0
-
- 4.
- Organizasyon (48)
- 0
-
- 0
- 0
- 0
- 0
-
- Genel Toplam
- 0
-
- 0
- 0
- 0
- 0
-
- Katsayı: 1,0
- Max Puan: 550,0
-
- 1.
- Standart Dokümanlar
- 14 değerlendirme
-
- 1.1.
-
- Federasyona zamanında gönderilmesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.2.
-
- Onaylanmış ek kuralların belirtildiği sürede üst düzey görevlilere gönderilmesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.3.
-
- Ek kurallarda belirtilen tarihlerde web sitesinde ilan edilmesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.4.
-
- Yol Notu Baskı kalitesi ve kullanışlılığı ( Arkalı önlü baskı, renkli, kalın kağıt, A5 boyut, spiralli olması, okunabilinirliliği )
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.5.
-
- Güvenlik Planının baskı kalitesi (Kalın kağıt, A4 boyut, renkli vs)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.6.
-
- TOSFED standart formatlarına uygunluğu, baskı kalitesi ve kullanışlılığı ( Kalın kağıt, renkli, okunabilinirliliği vs)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.7.
-
- Yer alan bilgilerin zaman çizelgesi (itinerary) ile örtüşmesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.8.
-
- Kayıt ve Start Listeleri ( Zamanında yayınlanması, doğruluğu,ilan şekli, baskı kalitesi vs.)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.9.
-
- Yarışmacılara verilen tebligatların ve kararların formatı/uygunluğu, bültenlerin imzalı dağıtımı ve ilan şekli ( ilan panosuna asılması, sarı kağıda basılı olması, dosyalanması vb.)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.10.
-
- Üst Düzey Görevlilere verilen yarış dosyasının sunumu ve evrakların tam olması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.11.
-
- Servis Alanının kullanım şemasının önceden duyurulması, basılı halinin yeterli büyüklükte olması ve ilgili alanlara asılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.12.
-
- Genel ve Özel Etap haritaların kalitesi ve anlaşılırlığı (Görsel netliği)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.13.
-
- Seyirci bilgilendirme haritalarının sosyal medyada paylaşımı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 1.14.
-
- Haritaların yayınlanması ve dağıtımı ( ilan panosu, sosyal paylaşım uygulamaları, web sayfası vb.)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.
- Start -Finiş Ödül - Töreni
- 17 değerlendirme
-
- 2.1.
-
- Seremonik Start yerinin uygunluğu (Düz bir alana planlanmış olması, gözetmen noktalarının uygun yerlere planlanmış olması vs)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.2.
-
- TOSFED bayrağının veya logosunun kullanımı (Konumu, ebatı, görselliği vb.)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.3.
-
- Protokol katılımı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.4.
-
- Şampiyona logosunun kullanımı, varsa şampiyona isim sponsorunun görselinin kullanılması (Konumu, ebatı, görselliği vb.)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.5.
-
- Planlanan zamanda yapılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.6.
-
- Ses sisteminin ve ekranların kullanımı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.7.
-
- TOSFED bayrağının veya logosunun kullanımı (Konumu, ebatı, görselliği vb.)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.8.
-
- Şampiyona logosunun kullanımı, varsa şampiyona isim sponsorunun görselinin kullanılması (Konumu, ebatı, görselliği vb.)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.9.
-
- Türk bayrağının bulunması ve konumu (Konumu, ebatı, görselliği vb.)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.10.
-
- Ödül Töreni alanının uygunluğu
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.11.
-
- TOSFED bayrağının veya logosunun kullanımı (Konumu, ebatı, görselliği vb.)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.12.
-
- Şampiyona logosunun kullanımı, varsa şampiyona isim sponsorunun görselinin kullanılması (Konumu, ebatı, görselliği vb.)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.13.
-
- Protokol katılımı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.14.
-
- Kupaların kalitesi, takdimi, sunuş ve akışı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.15.
-
- Podyumun veya ödül kürsüsünün uygun olması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.16.
-
- Planlanan zamanda yapılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 2.17.
-
- Ses sisteminin ve ekranların kullanımı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.
- Etaplar ve Yarışın Yapısı
- 31 değerlendirme
-
- 3.1.
-
- Servis Alanının giriş/çıkış noktalarının ayrı olması ve uygunluğu (İlgili alanların çevrili ve levhalarla belirtilmiş olması vs)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.2.
-
- Servis Alanına yakın bir alanda hijyenik tuvaletlerin bulunması.
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.3.
-
- İşaretlenmiş veya levhalarla belirtilmiş alanlarda yangın söndürme ekipmanlarının bulunması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.4.
-
- Servis Alanında Tıbbi müdahale için medikal ekibin bulundurulması (Ambulans, sağlık kabini vb kurulması)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.5.
-
- Servis Alanına yakın bir alanda Catering/gıda alanlarının bulunması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.6.
-
- Servis alanında seyircilerin güvenli alanlarda bulunması (Seyirci yolu, belirtilmiş seyirci alanı vs.)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.7.
-
- Yeterli büyüklükte, iyi konumlandırılmış resmi ilan ve neticeler panosunun bulunması ve evrak/dokümanların zamanında asılması, korunması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.8.
-
- Servis Alanının yeterli büyüklükte olması, kurallarda belirtildiği ölçülerde yerleşim planının yapılmış olması ve yarışmacılara duyurulması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.9.
-
- Servis Alanının temizliği ve beli başlı alanlarda çöp kutularının olması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.10.
-
- Zeminin kalitesi, durumu (Düz alan, toprak, beton, asfalt vs)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.11.
-
- Servis Alanı tabelalarının konumu, netliği ve kurallara uygunluğu
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.12.
-
- Servis Alanı aydınlatma tertibatının yeterliliği
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.13.
-
- Atık yağ varili bulundurulması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.14.
-
- Servis Alanı dışında ve Servis Çıkışından sonra bir alanda konumlandırılması ve yeterli büyüklüğe sahip olması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.15.
-
- Araç giriş ve çıkış alanlarının elverişliliği
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.16.
-
- Güvenlik için, ilgili alanın ikaz levhaları ve jüt,bant gibi materyallerle korunması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.17.
-
- Hava şartlarından korunması (Üstü kapalı bir alan, çadır vs.)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.18.
-
- Tam donanımlı kullanıma hazır yangın söndürme aletlerinin (veya itfaiye, arazöz vb) bulunması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.19.
-
- Yakıt İkmal Alanı tabelalarının konumu, netliği ve kurallara uygunluğu
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.20.
-
- Alanın uygunluğu, büyüklüğü, giriş çıkış noktalarının elverişliliği
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.21.
-
- Kapalı Park aydınlatma tertibatının yeterliliği
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.22.
-
- Görevliler tarafından korunması ve jüt,bant gibi materyallerle çevrili olması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.23.
-
- Kapalı Park tabelalarının konumu, netliği ve kurallara uygunluğu
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.24.
-
- Alanın uygunluğu, büyüklüğü, giriş çıkış noktalarının elverişliliği
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.25.
-
- Çalışma şartları uygunluğu (Çadır, masa, sandalye, kırtasiye malzemesi, kayıt listesi)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.26.
-
- Kullanıma hazır yangın söndürme aletlerinin bulunması ve yeterliliği
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.27.
-
- Ek kurallar/bülten dahilinde belirtilen zamana uyulması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.28.
-
- Teknik Kontrol tabelalarının konumu, netliği ve kurallara uygunluğu
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.29.
-
- Alanın uygunluğu. (yeterli büyüklükte, temiz, oturma alanları vs.)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.30.
-
- Bilgilendirmenin yeterliliği, anlaşılırlığı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 3.31.
-
- Ek kurallar/bülten dahilinde belirtilen zamana uyulması, katılım kontrolünün yapılması ve sonrası yapılan işlemleri
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.
- Organizasyon
- 48 değerlendirme
-
- 4.1.
-
- İdari kontrol öncesi hazırlıklar, dokümantasyonların tam olması ve ilgili alanların oluşturulması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.2.
-
- Yeterli miktarda ofis ve kırtasiye malzemesinin bulunması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.3.
-
- İdari kontrolün belirtilen zaman aralığında yapılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.4.
-
- İdari kontrol sırasında talimatlara uygun evrakların kontrolü
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.5.
-
- Yarışmacı numarası ve reklam etiketlerinin talimatlara uygunluğu ve kalitesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.6.
-
- Organizasyon öncesinde Yarışmacılarla İletişim genel tavsiye, kayıtlar vb.
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.7.
-
- Organizasyon öncesinde/sırasında tüm görevlilere ve TOSFED görevlilerine gereken genel desteğin ve yardımın sağlanması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.8.
-
- Resmi ilan panosunun konumu, yeterli büyüklükte olması, evrak/dokümanların zamanında asılması ve korunması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.9.
-
- Yarışmacılarla İletişim Sorumlusunun belirgin yelek veya kıyafet giymesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.10.
-
- TOSFED tarafından sağlanan yarışma malzemelerinin hava şartlarına göre korunması ve eksiksiz iade edilmesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.11.
-
- Yarışma Programının etkinliği ve uygulanışı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.12.
-
- Yarışma öncesi tanıtım (tv, radyo, dergi, gazete, afişler ve sosyal portallar vb.)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.13.
-
- Yarışma sırasında ve sonrasında medya yayını ve kapsamı.
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.14.
-
- Yarışma öncesi basın toplantısının yapılması ve yarışmacıların davet edilmesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.15.
-
- Organizatörün Web Sitesi, Genel sunum, yayınlanan bilgilerin netliği, toplantılar sırasında bilgi güncellemeleri; dijital Duyuru Panosu
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.16.
-
- Yarışma merkezinin konumu, uygunluğu (haberleşme, neticelendirme vs gibi alanlar)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.17.
-
- Komiserler odasının hazırlanması (evraklar, bilgisayar, internet) ve yeterli büyüklükte olması. (Araç Takip Sistemini izleyecek alanın oluşturulması)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.18.
-
- Yaka kartı ve kimlik kontrolünün yapılması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.19.
-
- Üst düzey görevliler için yarışma merkezine yakın, ayrılmış, uygun park alanlarının oluşturulması.
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.20.
-
- Yönlendirme tabelalarının çeşitli alanlarda bulunması, genel işaretleme sisteminin bulunması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.21.
-
- Medya merkezinin uygunluğu, konumu ve büyüklüğü
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.22.
-
- Özel etap içerisinde medya alanlarının oluşturulması, günlük akredite medya mensuplarının alan içinde olmasının sağlanması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.23.
-
- Ulusal ve yerel medyanın katılımı, influencer veya sosyal yayıncıların katılımı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.24.
-
- Medya akreditasyon işleminin yapılması ve ilgili yeleklerin verilmesi
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.25.
-
- Her gün sonunda kısmi/genel sınıflandırmaların zamanında ve doğru yayınlanması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.26.
-
- Neticeler sisteminin yedeğinin olması. (Excel tabanlı bir sistemin çalışır durumda olması)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.27.
-
- Neticelerin internet ortamında zamanında paylaşımı (hızı, içeriği, sosyal medyada yer alması ve yarış sonu TOSFEDe iletilmesi)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.28.
-
- Spor Komiserinin yeterliliği, tecrübesi ve performansı. (Kulüp tarafından atanan)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.29.
-
- Neticeler Sorumlusunun ve ekibinin yeterliliği, tecrübesi ve performansı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.30.
-
- Spor Komiserleri Sekreterinin yeterliliği, tecrübesi ve performansı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.31.
-
- Yarışmacılarla İletişim Sorumlusunun yeterliliği, tecrübesi ve performansı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.32.
-
- Medya Sorumlusunun yeterliliği, tecrübesi ve performansı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.33.
-
- Etap Sorumlularının ve ekibinin yeterliliği, tecrübesi ve performansı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.34.
-
- Servis Alanı Sorumlusunun yeterliliği, tecrübesi ve performansı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.35.
-
- Tıbbi Sorumlunun ve ekibinin yeterliliği, tecrübesi ve performansı
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.36.
-
- Yeterli malzeme verilmiş olması (Chronoprinter ve Fotosel pilleri, Telsizler ve çalışabilir durumda olması vs.)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.37.
-
- Gözetmen brifinginin belirtilen zamanda yapılmış olması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.38.
-
- Gözetmenlere sağlanan konaklama imkanının talimatlara uygun olması (Otelin hijyenik olması, sıcak su imkanı vs)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.39.
-
- Gözetmenlere sağlanan ulaşım ve kumanya olanaklarını (Ulaşım şartları, kumanyaların tazeliği ve yeterliliği vs.)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.40.
-
- Gözetmenlerin ve yarışma görevlilerinin kolay tanınmasına yardımcı olacağı yeleklerin/kartlarının uygunluğu (Yelekler yeterli sayıda ve temiz olması)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.41.
-
- Gözetmenlerin uygun yerleşimi ve etkin bir biçimde hava koşullarından korunması. (Masa, sandalye, çadır, yağmurluk, şemsiye, çöp poşeti vs)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.42.
-
- Kontrol noktalarında zaman çizelgesi ve start listesinin hazır bulunması (Start Listesi, Ek Bültenler vs)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.43.
-
- Kontrol noktalarının açık bir biçimde işaretli olması, çit veya şerit kullanarak kontrol altına alınıp korunması.
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.44.
-
- Gözetmen kontrol noktalarında yangın söndürücülerin bulundurulması
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.45.
-
- Zaman alma ekipmanları ve malzemelerinin yönetmeliklere uygun olarak kullanımı. (Işıklı Start, Photocell, chronopprinter vs)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.46.
-
- Seyirciye sunulan hizmet ve yardım (park yeri, seyirci ulaşım yolları ve yönlendirme levhaları)
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.47.
-
- Seyirci alanındaki catering ve tuvalet gibi imkanlar
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- 4.48.
-
- Yarışma süresince verilen / sunulan bilgi, ses düzeni eğlence ve aktiviteler
-
- 5
- 3
- 2
- 1
-
- Notlar
-
-
- GENEL GÖZLEMLER
- Geçmiş Yıllarda tecrübe edinmiş Bolu Ekibi bu yılda en ince ayrıntıları düşünerek en iyisini yapmak adına çalışmıştır. Bazı noktalarda ve Planlarda aksaklık olsa da Başkanın nezdinde Ekibini kutlarım.
-
- Bu Yarışmanın En Dikkat Çekici Üç Olumlu Yönü Nedir?
-
- 1.)
- Kulüp Başkanı ve Ekibi tarafından titizlikle her ayrıntı düşünülerek hazırlanılmış, Canlı Yayın ve Röportajlar ile de Yarış taçlandırılmıştır.
-
- 2.)
-
- 3.)
-
- Gelecek Yıl İyileştirilmesi Gereken Üç Husus Nedir?
-
- 1.)
- Servis Alanında İlk gün İtfaiye yerine Yangın söndürücüler kullanılmıştır. 2. gün İtfaiye Puck-Ap ile takviye yapılmıştır.
-
- 2.)
- 112 Sağlık Merkezine Servis Alanının yakın olması nedeni ile yine Cumartesi Günü Ambulans kullanılmamıştır. 2. Gün Ambulans Yerini almıştır.
-
- 3.)
-
- OLAYLAR - KAZALAR
- Aşağıya kaza durumuyla ilgili açıklamalarınızı ve ilgili tüm belgeleri ekleyin (tıbbi raporlar, direktör raporları, fotoğraflar, çizimler, vb.)
- STANDART ÜSTÜ
- Aşağıda belirtilenler normal beklentilerden daha iyi, olağanüstü yüksek düzeydeydi.
-
- Konu
- Açıklama
-
- CANLI YAYIN
- Yarışın Canlı yayın ile izlenmesi, Yarışın tanıtımına oldukça iyi yönde tesir etmiştir.
- STANDART ALTI VEYA KABUL EDİLEMEZ
- Aşağıda belirtilenler standart altı veya kabul edilemez düzeydeydi, iyileştirilmesi gerekiyor.
-
- Konu
- Açıklama
- YARIŞA AİT FOTOĞRAFLAR